Duschen ..

Så, nu har jag ätit, och nu ska jag duscha innan jag tar mig till stallet. Jag känner mig sådär lagom fräsch alltså. ;) Fett hår, glansig i huvudet och luktar väl inte supergott heller. Duschen nästa!

Sedan ska jag som sagt till stallet, får väl dit och mocka och fixa maten iaf. Var i stallet en liten runda igår också, gjorde det viktigaste. Rida orkas liksom inte, fast hästen skulle behöva det. Hon har stått superlänge nu, ska se HUR länge... 1 vecka och 3 dagar. Och hon som bara skulle vila en 5-6 dagar. :( Skit.

image261
En mycket komisk bild från dressyrtävlingen, på prisutdelningen. Här står vi som vinnare.
Vi skulle precis vända och rida ärevarv när jag kom på att jag måste hälsa först, det är därför min häst står så roligt.


Jaja, duschen väntar. Hej så länge!
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Nikki. :D<3

kan du inte hjälpa mig att koda min blogg lite? :D

2008-03-19 @ 16:43:58
URL: http://nikkisfoto.blogg.se
Namn: maria

Åh, tusen tack :)
Ha en toppenkväll !

2008-03-19 @ 18:50:50
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0