Duktig bror. :)

Sammanfattning av lördagen:

- Åkte till Lund med familjen eftersom min bror Anton skulle tävla i hästhoppning med sin .., vad ska jag kalla hästen för.. ja, hästen han rider på några gånger i veckan alltså.;)

- Tävlade LD:n, gick egentligen bra, men eftersom vi glömde att kolla upp maxtiden innan fick han 2 tidsfel. Egentligen rätt konstigt, för han red inte alls extremt långsamt, som man brukar behöva för att få tidsfel. Menmen, det gjorde inte så mycket, en klass kvar! :)

- Väntade i transporten en stund, passade hästen typ. ^^ Och då var jag, som var sjuk och hostig, så trött att jag somnade. Whoopise! Så, när mamma och Anton kom satt jag och sov.

- Min kompis bil och transport körde fast i leran på parkeringen så vi fick hjälpa till att lägga sten framför bilen och sedan putta loss den. Hinkarna som vi bar grusen i glömde såklart min kompis kvar där så de tog jag med hem när jag upptäckte dem strax innan vi skulle åka vid 7-tiden. :) Haha, typiskt henne!

- Dags för LC:n, gick superbra och Anton svängde snävt, och han gjorde det bra! :) Han slutade på plats 4 av 54. :D Han vann rosett, plakett och en "statyett" som han ville ge till mig eftersom "utan mig hade han inte klarat det". Haha, aw!

- Dags att åka hem, men riktigt hem kom inte jag och mamma. Vi hade ju inte varit hos hästen än, så det var bara att åka vidare till stallet och mocka under tiden som alla andra satt hemma och tittade på Melodifestivalen. Haha. ;) Men gjorde mig inte så mycket, såg på det senare. Tyckte det var en helt OK vinnare, även om Sanna var bättre. Älskar ballader! :)

image242


Det var lördagen det. Nästa dag kommer strax. ^^

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0