Billigt och bra. :)

Hejhej!
Vaknade med sjukt ont i magen idag så jag låg kvar i sängen rätt länge, därav den dåliga uppdateringen. ;) Har duschat och gjort vid mig nu, för mamma och jag ska iväg till något som kallas typ "Springhill", Brunnbergs" eller "Butiken", (mamma säger olika hela tiden). Det är typ ett lager med plagg, underkläder och liknande som blivit över från kollektioner och sådant. Billigt och bra! :) Haha.

Nu ska jag spela Age of empires igen, har gjort det nu en stund. Sjukt kul! :) Haha, man blir faktiskt helt fast. Kan tyckas lite killigt kanske (det är ju faktiskt ett spel med krig och sånt) men det är mycket roligare än man kan tro. Lillebrodern som har dragit in mig i beroendet nu, haha.
Men faktiskt så spelade jag det redan som liten, typ när jag var 5-6år. Har bilder på när jag sitter vid datan och spelar. Haha.



Sedan ska jag nog till stallet, så uppdateringen kommer ikväll. :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0