Abstinens..

Alltså, det här är första gången, men antagligen inte sista. Jag fick precis Piggy-abstinens! Jag måste få träffa henne väääldigt snart, annars blir jag knäpp. Det känns verkligen så.

Fick ofta så med min förra sköthäst, och nu har det alltså börjat med min egen också. :) Aw, älsklingsplutten. :)
Kan det möjligtvis ha något att göra med att hon var så fin igår? Att jag vill ha en sådan dag till? Haha, inte vet jag.

Nu ska jag vara barnslig och "Min Häst-ig" och göra ett ABC om henne. Och jag som hatar ABC. :S

Perfekt. :)
Irriterande (när hon sticker med mig, ;) )
Gullig
Go'
Yyyyyynderbaaaar. Eller nåt. :)

image302
Älsklingen och jag. :)


Så, nu när jag fick skriva av mig känns det lite bättre. ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: essie, älskar & saknar dej ! <33

bara för jag älskar den bilde !

2008-03-29 @ 21:40:25
URL: http://essies.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0