The Tivoli

Tjenixen ;)
Nu ska jag göra en liten uppdatering hade jag tänkt, det har det ju varit dåligt av på sista tiden. Men jag orkar faktiskt inte, jag tycker inte att det är kul längre. Faktiskt. Vi får se när jag tycker det är skoj igen, då blir det väl förhoppningsvis mer normala uppdaterings-intervaller. ;)

Var på The Tivoli igår.. eller var det  förrigår kanske. Jo, det var det (har helt tappat greppet om tiden sedan jag slutade skolan). I alla fall så åkte jag dit med Jossan, Cornelia, Essie, Nikki, Elin och Maria, men Cornelia, Elin och Maria stack tidigt för att Corre hade trist. Lite synd ju, men jag hade kul i alla fall. :) Träffade mycket folk jag kände, iom. att det var i stan.

Såhär såg jag ut, med helt ny tunika:



Tunika: H&M, helt ny :)
Jeans: Gina Tricot
Skor: Skopunkten


(budget, det är min style det ;) )

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0