My pooooooooor throat. :(

Hej!
Vaknade med helt sjukt ont i halsen imorse. Eller ont gör det egentligen inte, men det kliar och river liksom hela tiden, och får jag inte i mig något som lindrar typ var femte minut känns det som att jag ska kräkas. Härligt! Verkligen superkul. Speciellt med tanke på att jag ska till Bakken med mina härliga tjejkompisar (+resten av klassen) på onsdag.

Pga. av min stackars hals orkade jag inte åka till hästen idag, och min bror orkade inte ställa upp, så det blev min kusin som fick ta passet idag. Tack Hanna :)

image425
Visst är hon snygg, min kusin? :)
Hade ju varit kul om man jag hade kunnat brås på henne.


Bloggar snart. :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: mumari

♥ Tjiho! Kom in till mig och rösta på dagens bild! Ha en fortsatt trevlig dag och krya på dig!
Kramar

2008-06-01 @ 17:37:17
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0