Mirakel..

Ja, då var jag färdig med alla de där grejerna jag har hållt på med i månader. ;) Då har vi bara svenskan klar då, men det ska väl inte vara så jobbigt hoppas jag. Och jag får tänka positivt, då slipper jag det i åttan. ÅTTAN?! Jag kan inte fatta att jag ska börja åttan, det låter så vuxet. Jag känner mig fortfarande som en liten sexa. ;)
Här har ni kollaget:


Kunde blivit bättre, men jaja. Det får bli någon annan gång. ;)


Har smort in mina ben i Idomin nu. Ja, så torra är dem. Brukar smörja in mig med en vanlig bodylotion från Nivea, men den senaste veckan har mina ben varit så extremt torra ändå. Så nu kände jag för att göra något åt det, och då blev det en egengjord blandning mellan vanlig bodylotion och Idomin som jag smorde på benen. Haha. :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Anonym

söööt häst !:)

2008-06-26 @ 01:15:06
URL: http://viduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0