Men bloggen då..

Nu har jag kommit fram till att det inte bara är min (som jag dumt nog trodde) data som inte visar min header eller bakgrund. Får väl pilla lite med det nu då, det ser ju lite tråkigt ut annars kan man ju tycka.

Föresten så har jag fortfarande inte visat vad jag hade på mig på skolavslutningen, det som skulle vara en så stor suprise. Jaja, bättre sent än aldrig.



Världens finaste klänning: Indiska
Guld/silver-skimrande skor: Hahahaha, pinsamt värre. MAXI. :) (ica stormarknad, ja)


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Rebecca

Svar: Ja, de kan man lita på :)

Vilken söt klänning!

kramar

2008-06-19 @ 23:13:10
URL: http://hotelsong.devote.se
Namn: Rebecca

Jag kunde inte heller hålla mig ifrån bloggen, så jag ger det också ett försök till :) Heja oss!



www.rebeccasblogg.se

2008-06-20 @ 11:11:17

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0