Kss ksss kss..

Nej jag syftar inte på ljudet när man kissar. Utan när man kallar på en katt. ;)
Var uppe i stallet för ungefär en timme sedan, och sedan stannade jag där länge länge bara för att det är så mysigt i stallet på kvällen. Helt lugnt och det enda man hör är hästarnas tuggande. Snacka om mys.
Sedan när jag gick hem drällde det av katter överallt, och som den djurfantast jag är kunde jag ju inte låta bli att stanna och klappa lite på dem. :) Jag vill ha en katt.


Stallkatten.


Nu ska jag äta lite godis, dricka lite Ramlösa och sedan lägga mig. Godnatt.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: daniella

svar: hihi, bilder finns uppe nu =)

tack...



söt katt förresten.

kram

2008-06-22 @ 02:09:20
URL: http://stylebyam.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0