Jisses..

.. det här har jag hållt på med i evigheter, men inte fått något gjort. Sedan jag bloggade innan, vilket var för .. ska kolla ..40 minuter sedan har jag redan hunnit komma till punkt 5. Eller ja, jag håller ju på med punkt 5 nu. Vilket drag alltså! ;)



Såhär blev namnskylten till Piggy. Alla hästar i det stallet vi står i nu under sommaren har namnskyltar med samma design, men eftersom vi inte får en egen pga. av att vi bara står där någon månad, får jag väl fixa det på egen hand. Dock i pappersformat.

(Nu blev det visst en timme mellan de olika blogginläggen och inte 40min som jag skrev innan. Kollade bloggar under tiden ;) )

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: hp

ja det gör jag :')

öömma smek /hp

2008-06-25 @ 13:35:11
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0