Dataförbud.

Hej!
Jag som precis lovat
att uppdatera oftare fick dataförbud igår. Synd, annars hade jag uppdaterat flera gånger. Jaja, får väl uppdatera bättre idag istället. ;)
Gick faktiskt upp riktigt tidigt idag (kl.8), en sen kväll hos min vän Linn till trots. Och vet ni vad jag har gjort nu? Städat mitt rum! Duktigt Elin.

Nu ska jag nog läsa lite i mina favvisbloggar, jag får abstinens om jag inte får läsa dem när jag vill. Känns.. sådär. Det är väl inte riktigt normalt, det är ju trots allt inga jag känner som skriver bloggarna.
En av favoriterna: ThreeOfAKind


Bild: Härifrån


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: liza kim o my

vad sött! vi blir så glada

puss

2008-06-24 @ 23:07:28
URL: http://threeofakind.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0