Cosmopolitan

Jag har en ny favorittidning. Cosmopolitan.
Min bror utbrast i ett "men det är ju bara reklam" men själv tycker jag den är super. Visst, det är reklam på typ varannan sida, men de artiklar, reportage, plockjobb osv. som finns är väldigt välgjorda. :) De vågar sig också på att skriva, jag ska inte säga lättsamt, men liksom inte så invecklat, om jobbiga saker som överfall, väldtäkter etc. Sånt gillar jag.



Inte minst är det behändiga formatet skitbra. Det finns en stor storlek och en liten, varav jag tycker bäst om det lilla. Det skiljer dessutom 15kr mellan de olika formaten trots samma innehåll enbart pga. en liten (skit)grej som följer med den stora.

Ja, jag kan i alla fall rekommendera den varmt. Visserligen är den för tjejer i ungefär 20-25 årsåldern, men mogen som jag är passar den bra. HAHA! :) Nä, men jag har faktiskt alltid läst tidningar som har varit riktade mot äldre än mig själv.

Nu blev det ett sådant där långt inlägg, som jag försöker låta bli, men jaja. Hoppas ni orkar läsa i alla fall.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: hp

men utseende är inte allt! :)



ömma smek /hp

2008-06-24 @ 23:03:41
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0