Att göra-lista

Godmorgon godmorgon! :)
Onsdag idag då,
säger mig inte så mycket nu när det inte är skola. En vanlig sommarlovsdag bara. ;)
Har en hel del att göra, mest "grafiska design" grejer som ska göras på datorn. Rätt kul, men att blogga är ju roligare så jag blir aldrig klar med det. Såhär ser dagens schema ut:

1. Blogga + kolla statistik och kommentarer
2. Göra en namnskylt till Piggy
3. Läsa max 2 bloggar
4. Fixa en bild till min nya ram i rummet
5. Blogga + läsa max 3 bloggar
6. Göra ett kollage till stallet
7. Läsa bloggar/kolla bilddagboken m.m max 15 minuter
8. Ta av skavt nagellack
9. Jobba svenska (text om romantiken klar)

Ja, jag måste göra såhär tror jag för att inte fastna vid bloggläsandet. Men såklart får jag belöna mig med lite bloggning emellanåt, när jag har gjort färdigt något! Haha, shit. Jag känner mig data-beroende.
Dags att sätta igång nu om jag ska hinna allt. ;)

Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: Milla

Okej, hoppas han/hon mår bättre idag.

2008-06-26 @ 07:48:59
URL: http://doden.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0