Gå och lägga mig..

Sitter och ser en film på Tv6 just nu, kommer dock inte på vad den heter. Men den handlar i alla fall om två gym som ska spela spökboll mot varandra.. typ.
Ska gå och lägga mig så fort filmen är slut, eftersom jag ska upp tidigt (för att vara jag alltså) och "jobba". Jepps, jag ska fortsätta måla imorgon. Jag och Linn ska jobba mellan 9-11 och sedan ska jag fortsätta så länge jag pallar. :) Vill ju tjäna ihop pengar nu när jag dels ska köpa ny mobil (har jag sagt det föresten?) och åka till Falsterbo, där jag tänker shoppa en hel del. Bla. vill jag ha:

- Vita helskodda ridbyxor
- Svart schabrak
- Blått schabrak
- Läderbenskydd
- Ridtäcke

och sedan blir det alltid att man köper en massa "onödiga" saker som man inte hade tänkt köpa egentligen. ;)

Kanske ett sådant här täcke?


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0