Champagneflickan.

Hejhej! :)
Det blev visst inte så tidig bloggning
som jag hade tänkt mig, jag fastnade i boken jag satt och läste, Champagneflickan heter den, och är riktigt bra. Dock är texten rätt svårläst och innehåller lite väl invecklade meningar för att man ska kunna läsa den utan att tänka. Det är liksom anledningen till att jag läser böcker, för att liksom kunna "stänga av" och bara flyta med i boken, eller hur man nu ska förklara det.



Handlingen är i alla fall bra. Den handlar om en svensk tjej som förlorar allt hon äger i en brand och för att kunna försörja sig flyttar hon till Danmark och tar jobb som strippa. Jag läste om huvudpersonen i en tidning (boken är verklighetsbaserad) och tyckte att det verkade intressant, så jag lånade boken också.

Kommer snart två outfits.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Hanna

Är det din bok? Skulle gärna låna den av dig isf, men det kommer dröja för just nu ska jag plöja igenom en triologi (är på andra boken nu..) Hoppas du har ett bra sommarlov! Kramar

2008-07-02 @ 07:35:39

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0