våren, här kommer jag :)

Hejhej :)

Åh, är på så bra humör just nu. :) Eller ganska iaf. Har lyckats med konststycket att göra av med den viktigaste delen av min skolgång, loggboken. För er som inte vet vad det är kan jag väl förklara den som en sorts kalender. Skit också.
Menmen, inte mycket att göra åt just nu, får försöka leta upp den imorgon. Hoppas inte jag glömt den på bussen eller något bara. blir det klurigt.

Jaja, det har ju varit någorlunda bra idag ju.
1. Vi slutade tidigt, gick bara till halv 12. (okej, det var ju inte riktigt sant, vi skulle jobba hemma egentligen. WHOOPS!)
2. Hästen gick bra idag.
3. Jag fick en hel del kläder av mamma (<3) när vi shoppade idag. Hon är allt bra snäll hon.

Här kommer bilder (ja, det är skitkassa bilder) på det jag köpte :)

En vårkappa i ljusgrått med fina detaljer, från H&M
.



Två stycken skjortor, som jag ska ha i vår med uppkavlade ärmar. Från H&M och Lindex.
 

Ett par svarta ballerinaskor. Vilket fynd, 25(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)kr :D , från Kappahl.


En ljusgrå sjal med blommönster och silverlinjer (syns dåligt på bild) från Lindex.


Ett par trosor och en plånbok. Från Kappahl och Lindex (himlans vad mycket Lindex det blev).


Ett schabrak till hästen, ska kanske bytas dock. Från Hööks.


En ansiktsmask från H&M (luktar supergott!).


Det var nog allt tror jag. Nu måste jag sluta blogga och skriva ltie hemkunskap innan jag lägger mig. Jag ligger efter, shit.

Ha det bra!
                                        Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0