ursäkta!

Hejhej.

Ledsen för dålig uppdatering igår. Och jag som hade lovat fler inlägg! Men när jag skulle blogga igår kväll kunde jag inte ens skriva en rubrik utan att blogg.se hängde sig totalt. Och jag som skulle visa lite nya grejer jag fick av mamma och allt.

Får väl blogga om igår nu istället då. När jag kom hem hade mamma köpt lite nya kläder och sånt till mig, jag visar bilder på det senare. Har dock inte provat något av det, men det passar säkert! Hoppas jag iaf.

Hoppade lite med pållen också, gick kasst. Riktigt dåligt faktiskt.
Så nu är jag nervös inför tävlingen som kommer snart, eftersom det är vår första tillsammans.
Menmen, ska träna hoppning för min tränare i nästa vecka, så hon löser säkert det till mig. Världens bästa tränare alltså! :)

Ni sitter jag i skolan (måste dra snart, måste jobba liksom) och när jag har slutat sen (tjugo över 3, jippie!) ska jag och Johanna ner till stan och strosa lite. :) Nice.
Jaja, ska försöka blogga senare, om inte blogg.se dampar sig alltså. ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0