Snygga skor!

Hellu! :)

Hemma från skolan nu. Eller ja, det har jag varit ett tag. Det är rätt soft på vår skola, vi slutar mellan kvart i 2 (tidigaste dagen) och tjugo över 3 (senaste dagen). Och då går jag ändå i sjuan! :)

Nu har jag duschat, så jag sitter här i stor morgonrock och turban på huvudet. Ska försöka plugga lite, good luck Elin. Alltså, jag fick gå till min lärare idag och säga att jag har blivit skoltrött, jag pallar verkligen INGENTING.
Jaja, lite hemkunskap, svenska och franska så får jag läsa nya Veckorevyn sen, den verkar bra idag!

HAHAHAHA, jag får allergichock! Detta är nog bland de fulaste skomodeller jag vet!



Tacka vet jag snygga skor, ;)



Haha, nä, nu var jag inte seriös. :p
Men om nu någon skulle vara intresserad av skorna ifråga, så finns de hos. www.have2have.se (rätt fiffigt namn faktiskt.)

Nä, nu måste jag plugga.

Ha det bra!
                                                    Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0