snart stall-dax. ;)

Hejhej!

Har varit dålig uppdatering idag, jupps. Vi hade föreläsningar hela dagen i skolan idag (okej, fram till 11 då, haha) och hann inte blogga emellan.
Vi gick bara halv dag idag, skönt! Direkt efter skolan slutat stack jag till tandläkaren, för att kolla min tandställning. Min HEMSKA tandställning. Jag hatar den; den är ful och jag kan ju inte le normalt utan att man ser allt skrot jag har i munnen. Och jag har gått och dragit på den i 2 år, nu vill jag ha av den!

Menmen, nu ska jag försöka plugga lite svenska. Det är lite roligare än de andra ämnena. Jag håller på med en egen tidning. Det är kul iaf.
Och snart ska jag till stallet, det är också skoj. Ska kanske hoppa lite.

Aja, bloggar nog (läs: absolut) lite senare,


världens finaste (dock inte den bästa på att modella, haha) pålle. <3

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Nikki

Hallåja eliin

2008-01-30 @ 19:48:10
URL: http://nikkisfoto.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0