sista för idag.

Hejsan! :D

Blir sista inlägget för idag nu, måste lägga mig i tid så jag kommer upp imorgon bitti. ;)
Inte alltid så lätt, eftersom jag är så äckligt morgontrött, haha.

Föresten, måste bara visa en bild på mina nya favvoskor, fick de i födelsedagspresent och nu hittade jag dem på Skopunktens hemsida. Supersköna OCH snygga, inte dåligt alltså!
Sedan att det inte är jättekvalitét, det är en helt annan sak, mina fötter växer säkert snart ur dem ändå. ;)

image14

Det var något mer jag tänkte blogga om, men minns inte just nu. Fast det där med en massa galor på TV är iaf väldigt störigt, det är ju galor mest hela tiden. Aja, nu ska jag stänga.

Eller just det, måste bara tipsa om detta inlägget, skitkul! Hur man steker en Ipod. ;)

http://matildan.tjejsajten.se/blogs/142703/att-steka-en-ipod.htm#WriteComment


Just det ja, läggdags var det ju. GODNATT! :D<3

Ha det bra och sov sött.
                                                                   Elin

uppdatering: måste fixa med min design, så ha överseende med det sålänge (;


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0