shopping (;

Hejhej :)

Onsdag idag, snart helg alltså. Eller nåt. Haha.
Jaja, sitter i skolan nu iaf, ska ha teoretisk hemkunskap, mycket mycket kul. Inte. Men ska bara gå halv dag i dag iaf, fast jag måste jobba hemma. Men det kan jag kanske smita från, haha. Jag orkar inte.

Dagens klädsel är rätt enfärgad. Grå långärmad topp, svart linne under, sidenband i midjan, svarta jeans och ankelboots. Kanske kan posta en bild sen, men har inte tagit någon bild nu :)

Ska ut och shoppa sen, med mamma faktiskt. Det är kul att handla på rea. :) Eftersom jag bara går halv dag kanske vi kan försöka komma ut till något köpcentrum innan alla andra shoppingsugna människor kommer.

Jaja, bloggar senare idag också.

Ha det bra!

                                            Elin

ps. gynning var cool igår, riktig cool, haha! ;)


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0