PUH!

Jag hittade den! Jag hittade den! Jag hittade den!

Puh, min lärare hade hittat min KÄRA loggbok, så den låg på mitt bord i morse! :) Soft, haha.
Så, ett problem mindre! Eller mindre och mindre, minns inte om jag hade fler just idag. Jo, bad hair day förstås, fast jag har gett mig sjutton på att jag inte ska vara så utseendefixerad, det är inte bra.

Sitter såklart i skolan, som jag blivit så fruktansvärt trött på. Skoltrött anyone?
Men faktiskt, jag orkar ingenting längre. Inte jobba, inte lyssna på lärarna osv. osv. osv. osv.

Var med om en riktig nära döden-upplevelse imorse. Eller nja, inte riktigt kanske, men typ.
Jag och pappa krockade nästan imorse med en gubbe, som bara vinkade glatt till oss när pappa hängde sig på tutan. Gubbjävel.

Jaja. Nu måste jag sluta skriva innan läraren får syn på att jag sitter och skriver på min blogg, även om hon brukar vara rätt snäll mot mig. (a)

Ha det bra!
                                            Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0