Lösnails, ;) (svengelska ja)

Hejsan :)

Nu är jag tillbaka från stallet igen, har duschat och så nu också.
Red lite blandad dressyr/hopp med hästen. Red först fram henne och jobbade ordentligt, sedan hoppade vi lite och sedan red vi lite dressyr igen. Gick dåligt i början, sedan gick det bra. Alltid samma visa ni vet. ;)

Det går minsann sämre och sämre det här, ni blir tyvärr färre. Ni få som läser, lämna gärna en liten kommentar om vad som borde ändras, så ska jag försöka fixa det. :) Kan dock inte lova ut några bilder på mig själv. fast ni får skälla på mina föräldrar och inte på mig för det, haha! :)

Letade lite bland gamla bilder nu och hittade denna bla:



Åh, det är så fint med lösnaglar. Just dessa är från Depend, och jag kan väl inte påstå att jag lyckades helt med limmet, men det blev fint på långt håll iaf! :)
Fast borttagningen var HEMSK. Det stod på förpackningen att man skulle hälla upp det i en glasskål eller motsvarande. "Jaja" tänkte jag. "Eftersom medlet är i en plastförpackning och jag inte hittar en glasskål går det väl bra med en plastskål". Så jag hällde upp medlet i en liten plastskål. Så där satt jag med fingrarna i blöt och helt plötsligt börjar det rinna ut över hela skrivbordet (ja, jag satt vid bordet för det skulle ta ca 20min). Då hade medlet FRÄTT UPP skålen, så bottnen hade lossnat. Och eftersom det var så starkt fick jag slänga en massa saker, de hade antagligen gått pajj ändå.

Så, det är min erfarenhet av lösnaglar. Fast fint är det!

Ha det bra,
Elin.

Små tankar om inlägget.
Namn: Nikks

Hallå eliiin..! :D

2008-01-28 @ 15:07:49
URL: http://inspired.mylava.net
Namn: - Elin svarar.

HEEEJ Nikki :)

2008-01-28 @ 21:36:38
URL: http://www.piggylotten.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0