kalas.

Hej alla :)
Nu sitter jag här, hemma hos kussarna. Har precis ätit skitgod mat, lax (jag är vegetarian, de andra fick oxfilé) och rotfruktsblandning. :)

Nu hade jag tänkt läsa lite bloggar och så, kan tänka mig att jag har hur mycket inlägg som helst att läsa på bloggkoll eftersom jag inte varit hemma på hela veckan. Men det är ju bara kul! :)
Gör en liten lista på mina favvo-bloggar också:

- www.threeofakind.blogg.se - Sötaste systrarna i bloggvärlden, lätt! 3 stycken systrar bosatta i Malmö som skriver om allt och mer därtill!

- www.almah.tjejsajten.se - Trots att jag tyckte hennes gamla blogg var bättre blir jag fortfarande lika glad när jag ser att hon har uppdaterat. En söt 15-årig tjej med coola kläder.

- www.stinalee.blogg.se - En helt vanlig tjej vid namn Stina, gör en helt underbar blogg med mycket bilder, precis som jag gillar det!

- www.hanapee.blogg.se - Hahahaha! Bergis bloggarnas roligaste brud!

- www.matildan.tjejsajten.se - Jättejättesöt tjej med fina bilder och bra åsikter.

Ha det superbra!
                                                    Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0