Handlat igen :)

God... inte morgon och inte middag. Godlunch!

Har precis kommit hem från en rea-runda med mamma och brodern. Dock inte av kläder, utan häst-saker.
Men det är minst lika kul, speciellt när man fyndar (som jag idag).

Tänkte visa upp vad jag hittade:

Ett rött schabrak med vit och svart passpoal runt om. Ska ha det på tävlingen som är snart. :) Färgen är något mitt emellan bilderna på hela schabraket.

        

En sadelgjord till min dressyrsadel. Har letat länge fter en bra, men alla har varit så klumpiga. Denna var perfect!Den är inte alls så plastig som den ser ut, det är äkta läder.



Ett par blåa ridbyxor. Behövde fler helt enkelt, och 50% är alltid kul! (ena bilden tagen med blixt och den andra utan)

  

Hoppas jag inte tröttar ut er! ;)

Ha det bra!
                                        Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0