Gossip Girl .

Hej!

Har precis sett Gossip Girl, är helt fast. Detta ska jag definitivt fortsätta se, älskar det!
Har som sagt läst böckerna, och eftersom de beskriver allting så bra kändes det som att jag sett programmet innan, men whatever, det är lika bra ändå. :) Kl. 20.00 på tisdagar på Kanal 5, kom ihåg det! :)
Nu är det I huvudet på Gynning, och det ska jag också se nu.

Har ju varit i stallet också såklart. Det blev träning, min tränare var inte sjuk längre. Bra det! Behöver all hjälp jag kan få nu innan tävlingen. Träningen idag gick väl helt OK, kul övning iaf.
Gjorde ju en makeover på hästen igår, men tror ni inte då att när jag kom till stallet idag hade hon rullat sig i sin leriga hage så hon var helt täckt av lera + att hon hade kiss på svansen. Jättekul ju. Tack för den kompis.

Nu måste jag gå igen. Föresten hade jag läsarrekord igår, känner mig glad. :D

image55

Ha det bra!
Elin

bild från google.

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0