Godmorgon!

Hejsan!
Nu har jag nästan precis gått upp och nu sitter jag och degar framför Animal Planet på TV.
Senare idag tänkte jag ta en runda i skogen på hästen tillsammans med min kompis, trevligt! Alltid kul att rida och snacka samtidigt, haha.

Får väl ta en runda på bloggarna också och kolla om det är något nytt man bara MÅSTE veta, haha!
Men är det inte så att ibland börjar bloggarna med en viss grej, och sedan ska precis allt och alla hänga på?
Speciellt bland modebloggar, tex. om en blogg har snappat upp att Topshop har fått in volangkjolar, då ska alla som är "moderna" och "coola" hänga på den nya "trenden" och köpa sig en billigt någonstans eller ännu hellre, sy en själv?
Aja, jag ska inte klaga för mycket, kanske det finns folk som blir sura då. Även om jag faktiskt står för vad jag tycker.

uppdatering: Och ja, jag är ledig från skolan, ja :)

Ha det bra!
                                Elin

image5

bild från google.

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0