gaah.

Hej!

Hemkommen från stallet nu, det blev en mysig 1 timmes skrittrunda (när hästen skrittar går den) med min bästa vän! :) Nu är det min brors tur att rida lektion på henne. Haha, nu låter det som att vi rider hur mycket som helst på henne, men det gör vi inte, jag lovar. Jag skrittade som sagt bara, och min bror rider inte så hårt. :)

Nu har jag ätit och börjat röja undan här hemma. Måste fixa några saker till och rensa bland gamla postorderkataloger jag har hemma. Slänger dom aldrig, kan ju vara bra med inspiration liksom, haha! ^^

Här får ni lite närbilder på min häst i brist på annat. ^^ Enjoy!




Bloggar mer sen!

Ha det super!
                                                   Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Nikki

Man tackar =)
Ja, han var super fin :D

2008-03-06 @ 22:54:08
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0