Designen.

Har fixat och trixat lite med designen nu, blev lite bättre. Men den är långt ifrån färdig!
Måste få ordning på det där med kommentarerna! :p Och profilen ska vi inte snacka om, det finns ju ingen!
Någon som kan hjälpa?

Föresten, jag har hittat en ny favoritdesigner, Betsey Johnson!
Gud vad underbara klänningar. Här kommer lite favoriter:

Betsey kan det där med att blanda stilar. Här: SNYGGT & GULLIGT





  Kan vara den vackraste klänningen ever! 





  Coolt söt, med rosetter. (i min bloggs färger ;) )





 Så söt modell på klänningen!  






  Får lite Snövit-vibbar av den här bilden. Riktigt söt modell. Fint hår har hon också.






Tänk er den här på en student eller något sånt. ÅÅÅH! 





   Favoriten från höstkollektionen.





Vilken festoutfit, va!? Perfekt!  


Alltså, hon gör snygga klänningar. Men ser hon inte läskig ut själv?!

image41

Allt för mig just nu. Kanske händer att jag bloggar mer sen. Annars, GODNATT!

Ha det bra!
                                          Elin

bilder från www.betseyjohnson.com (där hittar du resten av de fina kläderna)

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0