back on track! :)

Äntligen tillbaka från lägret med skolan! Eller ja, snarare i förrigår. Menmen, nu är jag tillbaka, och nu lovar jag att sätta lite fart på min bloggning. Det har ju varit lite segt såhär i början.

Just nu sitter jag bara här och degar men snart är det dags att dra hem till kussarna, eftersom deras pappa fyller år, 44år har han hunnit bli :) Grattis till honom!

Nu såhär i början kan jag ju försöka få med lite listor (jag älskar listor) så kanske ni förstår bättre vem jag är.
Okej vi börjar med utseende:

- Lite råttfärgat (haha) /mörkblondt rufs uppe på huvudet
- Typ 1,60 lång
- Stora grön-blåa ögon
- Bred näsa
- Tandställning

Bra sidor:
- Envis
- Glad
- Omtänksam

Dåliga sidor:
-
Morgontrött (och arg)
- Svårt att ta motgångar först, sedan går det över
- Lite väl tuff ibland alltså. Haha.

Okej, detta är då jag! :) Synd att jag inte får visa bild för parentsen, då hade allt varit något enklare. Haha.

Ha det superduperbra!
                                                            Elin


Ps. Nu har jag fixat bakgrund och header, även om det ska fixas lite till, blev ju itne superproffsigt precis, haha

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0