TV TV TV TV TV..

Hej!

Nu sitter jag och ser American Idol, fast det är paus nu. Känns som att alla mina dagar ser likadana ut; skola, stallet, ev. stall nr.2 och sedan TV. Och kanske något litet blogginlägg då och då.
Fast jag hinner tyvärr inte blogga alltför mycket. :( Synd, för jag tycker ju det är roligt.

Skulle egentligen varit med kompisarna idag, men jag kunde inte eftersom jag var tvungen att åka till stallet, hästen skulle duschas och så. Jag red dock inte, hon fick vila. Menmen, får väl vara med kompisar en annan dag.

Nä, nu börjar Idol igen, måste dra!

Ha det bra!
Elin

ps. Man fick inte Sofis mode med Aftonbladet, man fick köpa med den för 15kr.

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0