Skitdag! En riktigt kass skitdag.

Hej!
Är på allmänt dåligt humör just nu känns det som. Skolan var trist (iofs. som vanligt), träningen med hästen gick dåligt och först funkade inte TVn så jag missade början av Gossip Girl. Nu funkar den igen, men ändå.
Föresten så måste jag bara kommentera Blair i GG; den tjejen är elak.
Fast det är ju iofs. det som gör det spännande, det ska vara så mycket intriger och annat som möjligt, för att fånga en tittare.

Har gjort klart min svenska idag, ÄNTLIGEN! :) Ett ämne att stryka för denna veckan iaf.
Ska bara få den utskriven av läraren och sedan lämna in den.

Ska nog ta mig en kopp te nu, har fått  dille på te (Liptons jordgubbste ska det vara) nu på senaste tiden. Jag skyller på skolan, där kostar en kopp te bara 3kr. Så jag tänkte "varför inte?", prövade och numera ÄLSKAR jag det! Haha. :)

Nä, om jag ska hinna fixa te innan GG börjar igen får jag sno mig. Ses :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0