ruskigt dåligt måste jag säga.

Nä, nu är jag faktiskt lite besviken på mig själv. Det blev INGA inlägg igår (ja, det är ju trots allt lördag nu kl. 00.19) och jag nästan skäms lite grann. Menmen, jag skyller på att tiden inte räckte till, i hopp om att ni få läsare förlåter mig. (A) :)

Har tränat ännu en gång för min tränare idag (igår, Elin!) och det gick väl ganska hyfsat. Eller okej, det gick bra.
Eller nä, det gick riktigt bra, nu när jag tänker efter. För första gången sökte hon sig riktigt framåt-neråt när jag travande av henne, äntligen. Det betyder att hon jobbat ordentligt.

Nu måste jag stänga, men det blir nog tyvärr inte mkt bloggning imorgon heller, för jag ska till stallet vid 11 och kommer nog inte hem förrän vid 7-8 och då är jag TRÖTT.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: emma

har tävling på bloggen ;)

2008-02-09 @ 00:35:32
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0