oh yes. i tid och allt ju...

..... eller inte. ;)

Nu ÄNTLIGEN funkar det igen, det tog ju sin lilla tid kan man väl säga!
Kom hem från stallet för ett tag sedan, tränade för tränare idag. Måste bara säga det igen; VÄRLDENS BÄSTA TRÄNARE! Helt klart!
Lektionen gick bra, vi hade markarbete/hoppning med en skitkul bana! Både jag och hästen jobbade på bra och på slutet trampade hon tom. under sig! :D

Får väl visa det mamma köpte också (nu när det funkar), inget speciellt men ändå. :)

 Två stycken BH:ar från H&M. Har en sådan sedan innan, fast vit, och den älskar jag! 50kr/st.

 Ett jättesött nattline, tror det var från Camilla. Ska byta storlek dock.

 Nattlinnet låg i denna påsen, jättesöt!

 En söt tunika, men den ska lämnas för jag gillade inte riktigt ärmarna och längden. Synd.

Bloggar nog mer sen. Ska duscha och så nu.
Föresten, jag har ju klippt mig idag! :) Har tunnat ut mitt tjocka burr än en gång, så nu är det ganska mycket tunnare än innan. OCkså klippte jag topparna och fixade lite "lugg". Blev väl inte supernöjd precis efter när jag fick se det, men när jag har duschat och stylat det själv blir det nog bra! :)

Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: essie :)<3

du shoppar mycket !:D, men det är roligt att se vad du handlar det är fint och biligt. så det är inte illatmenat, men du vet dom två bh-arna vilak storlkerar och hur mycket kostar ? : )

2008-02-09 @ 20:04:38
Namn: - Elin svarar

Tacktack! :) Det är storlek 70A i dem, fast de är rätt små i omkrets. :) De kostar i vanliga fall 150kr, men nu kostar de 50. :)

2008-02-09 @ 20:48:19
URL: http://www.piggylotten.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0