Ny vecka., suck.

Godmorgon!
Nu är det måndag igen, känns RÄTT tråkigt alltså!
Men jag får ju iaf träffa vännerna, och det är ju trevligt, haha! Även om man kanske inte hinner snacka överdrivet mycket, eftersom lärarna är där hela tiden; "Prata tystare" , "Sccchhhhh.." osv. Haha. Vi får väl prata tyst och lugnt då. ;)

Som jag sa var ju Johanna (och Frida fick jag veta nu) och tävlade i Hässleholm igår, hade gått sådär för båda. Det kan ju inte alltid gå bra! :) Jag tror säkert ni var duktiga båda två tjejer!

Idag kommer ju "Sofis mode" ut tillsammans med Aftonbladet, vilket betyder att man får två tidningar för 10spänn. Skitbra! :D Mamma var snäll och köpte Sofis mode till mig förra veckan, och jag blev fast. Tidningen är mycket bättre än både TV-programmet och hennes sida på internet tycker jag. Och sedan tycker jag om att sitta och bläddra i en tidning också, mycket mysigare än att sitta och rulla på datan. Köp den! :D

Nä, nu börjar lektionerna, vi hörs senare! :)

image67Helt grymt snygg outfit. :)

Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0