Nu kommer dem! :)

Hej!

Nyss hemkommen från stallet, jag red i två och en halv timme! Ja, det var ju inte riktigt meningen, det kan jag ju inte påstå.
Det började med att jag red fram Piggy en kvart för att vara ordentligt varm tills träningen började. Sedan kom min tränare, och för henne red jag i drygt en timme. Sedan, för att min häst var så fruktansvärt pigg, raceade jag och Karolin av Piggy och Gambler (Karros häst) ute i skogen, och sedan skrittade (och pratade, ehrrmm, haha) vi ganska länge, så det slutade med att vi var ute i mer än en timme.

Så ja, jag får hoppas min häst är trött imorgon eftersom hon får ha vila. Vi ska ju till Svedala :D:D Ska bli kul!
Jag har höga förväntningar. :p Haha, sa det till mamma och då fick jag svaret:

- "Ja, hoppas du har tjock plånbok också."
Det blir alltså mest handlat för egna pengar. Fast det brukar sluta med att mamma och pappa betalar ändå.

Skulle ju visa det jag köpte också:

 Har ju redan ett antal av denna sorten, men I love them. Och trettio kronor? Fanns inte en tanke på att låta bli att köpa. ;)

 Strumpbyxor. Jag behövde helt enkelt fler. :)

Ska nog hitta något mer imorgon. :) Hoppas det.
Nu ska jag äta pannkakor och se Gossip Girl så,

Ha det bra!
Elin
(klockan är 19.38)

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0