Nagellack!

Hej!

Glömde säga igår att jag har fixat naglarna också. Blev helt vanligt, pallar inte längre med mörka (snygga!) nagellack eftersom det försvinner efter en timme i stallet, typ.
Använde två stycken skitbilliga, men faktiskt ganska bra nagellack.

image112

Över/underlack från GALLERY - 10kr på Ullared. Haha, fynd! :)
Vitt nagellack till topparna - 30kr på H&M, tror jag iaf. Jag fick det av en kompis. :)

Nu ska jag snart dra till stallet. Ska ju träna :)
Bloggar senare ikväll, ska försöka iaf! :)

Ha det bra!
Elin
(klockan är 14.45)


Små tankar om inlägget.
Namn: Nikkisfoto, Nikki :D<3

höhöhööhöhöh, nikki ska tillö ullared på fredag. xd

2008-02-19 @ 20:38:41
URL: http://nikkisfoto.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0