Jävla idioter.

Nu är jag så jävla arg. Vi har haft inbrott i vår bil!

Det är såhär att stallet min häst står i ligger i anslutning till en ridskola, och där hade det tydligen tagits en sadel + att en bil på parkeingen hade börjat tjuta.
Men jag tänkte inte jättemycket på det. Men sedan när jag och min mamma skulle åka hem från stallet så skulle jag precis öppna dörren till framsätet, då ser jag att rutan till baksätet är inslagen. Jag blev så chockad!

Och det allra jäkligaste är att när jag red så tog jag en runda runt anläggningen, för ridhuset var upptaget.
Och då såg jag en bil som stod på baksidan av anläggningen, och där brukar inte stå bilar. Så jag tyckte ju det var konstigt och tänkte "Kanske jag ska ta bilnumret? Eller skitsamma, det är nog ingen fara". Så jag tog aldrig numret,
OCH NU HAR DE VARIT I VÅR BIL! Jävla idioter. Hur kan man bara komma på tanken att bli kriminell? Jag skulle inte ens kunna snatta tuggummi i en tobaksaffär, också går de och gör inbrott i andras bilar. FY FAN.
Ingenting blev stulet men det är principen, varför göra skit för andra?

image69

Ha det bra!
Elin

bild från google.

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0