Jag är med nya skor. :)

Hej!
Hyfsad dag idag, skolan var väl helt OK och sedan hämtade mamma mig på skolan och så åkte vi och shoppade lite på Hööks. Det blev;

 Ett blå-vitt-rött schabrak. Minns ni det bruna? Det bytte vi till detta.

 Ett vitt schabrak att ha på tävling, ska broderas också.

 Läderbenskydd. ÅÅÅÅH, i love them :)

 En blå vinterjacka (till stallet då). Har redan en likadan, fast i beiget. Men den tycker jag så mycket om så jag köpte en till. Den var ju faktiskt på rea och allt! :)

Och självklart kan ju inte jag som normala människor bara gå in och göra det man ska (i detta fallet gå på Hööks), utan jag måste ju göra mycket annat också (i detta fallet gå in "en snabb runda på Skopunkten").
Och en snabb runda på Skopunkten för mig är inte som en snabb runda för andra, utan det slutar ju alltid med att jag handlar.
Så det blev dessa små underbaringar(mycket finare på foten) till ett mycket underbart pris, 49kr:

  Jag älskar klacken alltså, annorlunda och bekväm. Perfekt! Föresten så är de inte alls så "plastiga" i verkligheten, mer åt det lackiga hållet. :)

Nu måste jag nog sluta blogga, men först får jag ju rapportera om ridningen också. Min häst (som för övrigt har fått en mycket kort och rolig pannlugg av någon "mirakulös" anledning) var inte riktigt med mig i högervarvet, men det vi tränade på, alltså mellantrav, gick bra! :)

Godnatt!
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0