Jag ÄLSKAR den!

Ja, jag fullkomligt älskar min nya skjorta/klänning från Vila. 400kr.



Och concealern från H&M (som för övrigt har bytt utseende):



Måste bara visa lite bilder som är tagna idag också:


Världens goaste fika, en kopp te (självklart jordgubb) och en yoghurt (haha, snygg förpackning va?)



Fick nya Veckorevyn igår. Alltså, i förra tidningen stod det: Du FÅR bästa pudret blablabla..
I detta numret står det: "Detta numret är prishöjt för våra lösnummerköpare, du som prenumerant kan beställa hem pudret (värde: 98kr) för endast 10kr!" Jag SKITER väl i om det är prishöjt för de andra, det stod att jag skulle FÅ det, inte KÖPA TILL det. Suck. Ska mejla dem och höra efter vad de tänker med!


Fick till en jättefin färg på mina läppar innan idag. Strök med en läppenna över hela läppen, tror pennan var från Yves Roché (stavning?), och sedan tog jag på ett läppglans från VR(!). Snyggt tyckte jag :)


Nu ska jag nanna, godnatt!
Ha det bra!
Elin

ps. Designen får jag fixa med imorgon. Eller nej, imorgon ska jag ju ha seriös "plugg-dag". Skit också.

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0