JAAAAAAAAAAAAAAAAAA :)

GO SANNA GO BRÖDERNA ;)

Jag hejade på Sanna och mamma på "brödernamedrödakostymer" och båda bidragen gick  till final, HURRA! Vilka experter vi är, haha!
Det var extra roligt eftersom de petade Carola lite på näsan. Man riktigt såg hur besviken hon blev, fast hon spelade glad. Det var betydligt mer rättvist denna omgången än förra.

Nu ska jag se filmen "Se upp för dårarna!", tror det är på 4:an den går. Verkar lite småkul faktiskt. :)
Är den kass ska jag se en film jag lånat av kussarna, "Yours, mine and ours" eller "Notting Hill" som jag fick av mamma och pappa i Alla Hjärtans Dag- present. Älskar den filmen! Har sett den hur många gånger som helst, och den är alltid lika bra. Och Julia Roberts är supervacker, hade ju inte haft något emot att byta utseende med henne, nej.
Fast "Mean Girls" och "Pretty Woman" är ändå favoritfilmerna. Vilka är era favoritfilmer? Några tips?




Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0