Hanna Bjorkstedt..

Hanna Bjorkstedt tar GRYMT bra bilder. Se och njut! Eller nåt ;)

image93 
Jag gillar färgerna i denna bilden. Sedan att tjejen har grymt fint hår är ju en annan femma.

image94 
Min favorit. Helt enkelt.

image95 
Jag gillar vanligtvis inte Isabella Löwngrip, men på denna bilden passade hon in utmärkt.
image96 
Flickorna är SÅ söta. Men samtidigt är bilderna lite dystra, så det är en perfekt blandning.

image97 
Också självklart bilderna på Kenza, det här är mina favoriter från hennes plåtningar.

Det finns en del bilder på killar också, men jag tyckte de flesta var rätt intetsägande, bilderna på tjejer/flcikor var betydligt bättre!

Nu börjar Melodifestivalen :) Jag har höga förväntningar på Sanna Nielsens låt. Jag återkommer.

Ha det bra!
Elin

kolla in bilderna på, www.bjorkstedt.com

Små tankar om inlägget.
Namn: Fanny

Gillar bilden på flickan med nallen, dock stör det mig lite att det ser ut som att hon ler .. Hmm..

2008-03-02 @ 18:32:23
URL: http://lillad.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0