Glädjetjut!

Ja, det var jag och mina kära vänner Johanna och Frida tvugna att utge. Ett högt härligt glädjtetjut, som svar på att so:n äntligen är färdig. Haha. :)  Nu är det bara en liten ynka pluttedel kvar - redovisningen. Som egentligen inte är en liten ynka pluttedel utan det som är det värsta, det läskiga, och det som ska ge oss vårt betyg. Fy bubblan. Jag hatar redovisningar, verkligen hatar.
Tycker det är extremt läskigt att stå inför hela klassen och prata, och imorgon ska vi dessutom få muntliga frågor  av vår so-lärare (som förövrigt var sjuk idag, hoppas hon är det imorgon också så vi hinner förbereda oss ordentligt), och tänk om man svarar fel? Eller inte svarar alls? Nä, jag vill inte tänka på det.

Hann inte med så mycket annat än plugget när vi var hos Johanna, fast lite prat inklämt då och då gick ju bra. Och det var lika trevligt som alltid, det går helt enkelt inte att ha tråkigt med de två. :) Hjärta på dem.
Vi ska förhoppningsvis hitta på något mysigt på söndag kväll, te+film+godis+popcorn-kväll hade vi tänkt oss. Får väl se om Johanna orkar efter att ha varit och tävlat hela dagen på lördagen, "stackaren" ska åka hemifrån vid halv 6 på morgonen, jippie! ;)

Åkte med Johanna och hennes mamma till stallet efter att vi var färdiga med plugget, där min mamma och bror var och fixade med Piggy. Så jag hjälpte Anton (bror) lite med ridningen och sedan åkte vi hem, så jag var alltså inte särskilt länge i stallet. Ibland är det också skönt.

image151 
Mitt drömtäcke. Ett sådant till Piggy = en lycklig Elin. :)

Nu måste jag kolla upp en grej innan redovisningen imorgon så,

Ha det bra!
Elin

ps. Såg föresten lite på det där programmet "Rent hus", något nytt program om städning (i extrema hushåll). Idag var det om en man, vars hus var så fullt av grejer att man blev glad om man hittade en plätt man kunde stå på utan att stampa på grejer. Ni fattar grejen.

Små tankar om inlägget.
Namn: Caroline Grönlundh

Svar: ärligt talat har jag inget speciellt emot Carolina Gynning. Det är kul o se I Huvudet på Gynning, den saken är sann =P

2008-02-27 @ 23:33:14
URL: http://whatcarolinedid.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0