Bra uppdatering på låg nivå.

Hej!
Ledsen för riktigt dålig uppdatering, känns som jag inte har någon tid om dagarna.
Men nu har jag lite grann iaf. :)

Först skola idag, körde lite av varje; engelska, svenska och franska (suck!) och det gick väl hyfsat. Utom möjligen på franskan, jobbade kasst eftersom jag satt med Johanna, Frida och Cornelia. Haha, ingen bra kombo i skolsammanhang! ;) Men Frida är för rolig alltså.

Har fikat för ett tag sedan och nu ska jag läsa bloggar (har inte gjort det på en vecka eller något sånt, SKANDAL!). Och sen ska jag till stallet, ska rida lite dressyr på älsklingen. :)
Det gick superbra på träningen igår (skrev kanske det igår med?), fick mycket beröm av tränaren. Sånt är alltid kul! :)

Nä, nu måste jag se till att blogga färdigt så jag hinner läsa lite bloggar innan stallet. :) Bye!

image68
Världens finaste (och min!) ponny.

Ha det bra!
Elin

ps. ni missade väl inte Kenza i Metro idag?

Små tankar om inlägget.
Namn: Anonym

tips: http://sanitown.myminicity.com/

2008-02-06 @ 18:17:05
Namn: Nikkisfoto, Nikki :D<3

hej söti, xd

2008-02-06 @ 20:47:39
URL: http://nikkisfoto.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0