30 spänn!

Dålig uppdatering idag ja. Skulle bloggat nu, men enligt mamma är det bums i säng. För jag får inte sova till klockan 12 imorgon. Eller ja, sova och sova, men att ligga och dra sig på morgonen är det skönaste som finns tror jag. ;)

Har ridit både min egen pålle och Antons sköthäst idag. Sköthästen gick väl OK, men Piggy gick inte alls bra. Och självklart fick jag publik, bestående av Frida. Haha, synd att hon kom och tittade precis idag måste jag säga.

Föresten så har jag och mamma varit en snabbis på Väla idag. Kom hem med ännu en sådan där BH från H&M (men alltså, de kostade 30 spänn!) och ett par strumpbyxor från Kappahl. .
Jag behöver fler strumpbyxor i och med jag har bestämt mig för att ha kjol och klänning på mig oftare (iaf i vår till högklackade skor). Sådeså. :)
Ni får bilder på grejerna imorgon eller något sånt

Nä, nu måste jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Jippie, kommer ju säkert gå bra eftersom jag sov länge imorse. Perfekt.

Godnatt
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0