Rosa tjejböcker..

Häromdagen var och mina kompisar på biblioteket för att låna en bok som Frida läser, "Killar & Tjejer" heter den. Tydligen ska den vara väldigt bra och alla sprang ner för att vara den första att låna den. Ingen fick tag på den.

Ja, så kan det gå. Då jag inte fann boken jag egentligen ville ha lånade jag några andra rosa tjejböcker. Sådana där chick-litt eller vad det nu kallas. ;)

Djävulen bär Prada, Eskort och Sex and the city.

image322


Har bara läst Eskort än så länge, men jag slukade den på två timmar. RIktigt bra i början och mitten, men om du inte gillar avslut där du fortfarande har en massa frågetecken kvar rekommenderar jag inte dig att läsa den!
Är det inte konstigt att jag inte har sett ETT ENDA avsnitt av Sex and the city? Jag har aldrig gjort det, seriöst.
Haha, min kusin är galen i det. Hon fick hela boxen i julklapp, men jag vet inte om jag vågar låna, tänk om jag råkar repa en skiva? Då dödar hon mig. Haha. :) Nä inte riktigt, min kusin är supersnäll.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Mia

Djävulen bär Prada är underbart bra! :)

2008-04-03 @ 20:09:33
URL: http://mialindberg.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0