Renovering..

Jag håller ju som sagt på och renoverar mitt rum, och smarta som jag och mamma är börjar vi med detaljerna. Haha! :P

Jag är på jakt efter en fin, gammeldags spegelbyrå men jag hittar ingen. :( Ikea hade en SUPERFIN, men såklart fanns den bara i fel färg och dessutom försvann den ur sortimentet lika fort som den kom. Men idag hittade vi ett substitut.. Ett litet bord, med en stor spegel och två små "lådor" på varsin sida av spegeln. Isf. blir det ett sådant bord + en stor byrå i samma "kollektion". :) Men jag ska fundera lite..

Fundera behövde jag dock inte göra på dessa grejerna. Ibland får jag ryck och bara MÅSTE ha någon grej, och så var det med dessa. Gick rätt fram och tog dem, sedan släppte jag inte. ;)


Såhär fin är min säng nu! :)


Och såhär ser nya lampan ut. Fin va? Matchar den här lampan:


Köpte lite nya blommor + kruka idag också. Men ska nog byta kruka tror jag.


Oh, jag längtar tills mitt rum är klart. Det kommer bli så fiiiiint! :D

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0