Prov..

Hej!
Har precis skrivit mitt NO-prov. Sjukt läskigt var det.
Kom på nu efteråt (efter att diskuterat med de andra givetvis! ;) ) att jag svarade fel på en fråga, men jag tror jag hade rätt på de andra iaf.
Och jag var sist ut ur provsalen, precis som vanligt. Jag måste skriva oehört segt eller något sånt, eftersom jag ALLTID är bland de sista vid prov.

Dagens outfit ser ut följande (bild kommer ikväll): svart kjol (den vanliga, min little black skirt), svarta strumbyxor, lackskor, grå kofta och stor, svart sjal.

image330
Populära skor!


Kuratorn på min skola kom helt plötsligt fram och började berömma mig för mina skor:
- "Oh, jag älskar lackskor, så fiiiin du är idag!"
Och sedan frågade hon ut mig om det var den här säsongen skor. Inte vet jag? Rea, 50spänn! ;)
Kul, men jag känner mig lite tantig eftersom hon är typ 70?

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: hanna

Haha, har likadana, ruskigt bekväma!

2008-04-05 @ 18:01:13
URL: http://nanajaja.tjejsajten.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0