PiggyLotten ..

Var riktigt mysigt i stallet idag. Åkte dit och gjorde vid Piggy, hon blev faktiskt riktigt vit. Tacka vet jag torrschampo! :) Vilken bra uppfinning! :)

Sedan gick vi ut en runda, Piggy fick beta lite och pappa fotade oss. Alltid kul med lite bilder där jag inte bara sitter ovanpå henne. ;) Såklart tyckte Piggy att det var hemskt tråkigt att stå modell, så hon fördrev tiden med att trampa på mina stackars tår. Att få en 400 kilos tung häst på sin lilltå tre gånger är inte så kul.

Lite resultat från "fotograferingen", haha, jag kan inte sluta skratta åt mittersta bilden! :D :

 
klickbara bilder. 


Visst är hon söt, min lilla älskling? :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Rebecca

Svar: Okej! :) Jag bor på ett väldigt litet ställe, haha ^^

2008-04-04 @ 07:57:26
URL: http://hotelsong.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0