Nyyyyyytt! :)

Hejhej!
Har inte uppdaterat någonting idag eftersom jag stack till stallet nästan direkt när jag vaknade och sedan har jag varit där sedan dess. Men nu är jag helt färdig i stallet för idag. Och jag har bara varit där en gång..och det är ändå helgdag.. helt otroligt! ;)

Det är stora Grand Prix-tävlingar för storhäst uppe i stallet där Piggy står nu, så det var ett företag som hade ett "stånd" med grejer man kunde köpa.. Skara hästsport heter dem, de brukar stå där varje gång det är en lite större tävling. Den här gången köpte vi ett nytt täcke, jättefint är det! :)


(piggy var inte så intresserad av att modella)


Kostade 350kr, av märket Shire.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0